ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس؛ همان تیمی که 9 گل زد!

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس؛ همان تیمی که 9 گل زد!

پایگاه خبری فوتبالی – با اعلام ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان 11 بازیکن اصلی این تیم برای بازی مقابل پرسپولیس معرفی شدند

به گزارش فوتبالی، سپاهان با ترکیب پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

نکته جالب درباره این است که این ترکیب همان ترکیب بازی سپاهان مقابل آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیاست که با پیروزی 9 بر صفر تیم اصفهانی تمام شد.

سپاهان در آن مسابقه نمایش جذاب، روان و کم‌نقصی را ارائه داد که کارآمدی آن ترکیب در نتیجه بازی هم خودش را نشان داد. حالا مورایس که از نمایش تیمش مقابل آلمالیق راضی بوده تصمیم گرفته به ترکیب تیم برنده دست نزند و همان تیم را به مصاف پرسپولیس بفرستد.

نکته جالب دیگر این که در ترکیب سپاهان مثل بازیِ قبل، مهاجم تخصصی حضور ندارد و رضا اسدی جلوتر از همه بازیکنان سپاهان و نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس بازی خواهد کرد.

البته سپاهان روی نیمکت حداقل 3 مهاجم تخصصی دارد که قطعا در نیمه دوم از یک یا دو یا شاید هم 3 نفر آنها استفاده کند. عیسی آل کثیر، شهریار مغانلو و کاوه رضایی مهاجمان نیمکت‌نشین سپاهان هستند.

1359