نماینده مجلس: مرمت ورزشگاه‌های موجود بهتر از ساخت ورزشگاه جدید است

نماینده مجلس: مرمت ورزشگاه‌های موجود بهتر از ساخت ورزشگاه جدید است

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از محل تعیین‌شده برای احداث ورزشگاه جدید تهران گفت: در تهران باید روی پروژه‌هایی که در حاضر در دست بهره‌برداری و استفاده هستند و به مرمت نیاز دارند، مرمت صورت بگیرد و چنانچه بعد از این اقدامات، مجدداً احساس شد ورزشگاه‌های موجود نمی‌توانند نیاز جامعه ورزش را تامین کنند، در آن زمان سراغ احداث ورزشگاه جدید برویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، محمد مهدی فروردین با اشاره تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت برای احداث یک ورزشگاه جدید در تهران تاکید کرد: با این تصمیم از این جهت که به سرانه ورزشی کشور و استان تهران اضافه شود، موافقیم اما معتقدیم که در ابتدا باید امکانات موجود را به لحاظ کیفی ارتقا دهیم و در آینده که این‌ها را تکمیل و مشکلات‌شان را برطرف کردیم، در آن زمان بد نیست که جهت رفع نیاز جامعه ورزش به سراغ احداث ورزشگاه چندمنظوره جدید برویم؛ گرچه در تصمیم اتخاذ شده، آینده نگری لحاظ شده است اما چنانچه فوریت‌های روز را در نظر بگیریم؛ فوریت این را می‌گوید که ورزشگاه‌های موجود را آماده و به روز کنیم و در اختیار جامعه ورزش قرار دهیم و بعدا در کنار آن ورزشگاه جدید را هم تعریف کنیم.

وی با اشاره به امکانات ورزشگاه‌های آزادی، تختی و شیرودی، گفت: الان ورزشگاه‌هایی که در شهر تهران وجود دارد، ورزشگاه‌های بدی نیستند که به لحاظ جانمایی نیز در محل‌هایی قابل دسترس قرار دارند. معتقدم که قطعاً باید ابتدا بازساری ورزشگاه‌های موجود را انجام دهیم؛ چراکه احداث ورزشگاه جدید، به کلی بودجه نیاز دارد و وسط کار نیز ممکن است به دلیل تغییر دولت‌ها این اماکن در حال ساخت به صورت نیمه کاره رها شود. در تهران باید روی پروژه‌هایی که در حاضر در دست بهره برداری و استفاده هستند و به مرمت نیاز دارند، مرمت صورت بگیرد و چنانچه بعد از این اقدامات، مجدداً احساس شد که این سه ورزشگاه نمی‌توانند نیاز جامعه ورزش را تامین کنند، در آن زمان به سراغ احداث ورزشگاه جدید برویم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از محل تعیین شده برای احداث ورزشگاه جدید تهران اظهار کرد: الان تصمیم گرفته شده که ورزشگاهی خارج از تهران احداث شود؛ محلی که در نظر گرفته شده است، اصلاً شرایط ایجاد ورزشگاه را ندارد و بعید می‌دانم هم توجیه نیازمندی های ورزش را داشته باشد.

7474