پیام صریح ژاوی به بازیکنان بارسلونا

پیام صریح ژاوی به بازیکنان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا خواهان بهتر شدن کیفیت بازیکنان تیمش شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در دو هفته اخیر، در 3 بازی متحمل 2 شکست شده. این دو شکست توسط تیم های شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا و رئال مادرید در لالیگا به کاتالان ها تحمیل شد. واضح است که شاگردان ژاوی در این بازی ها نتوانستند بازی خوبی ارائه دهند. روز یک شنبه، از هفته سیزدهم لالیگا، بارسلونا در نیوکمپ میزبان دپورتیوو آلاوز است و برای حفظ فاصله با خیرونا و رئال مادرید، باید در این بازی برنده شود.

به نقل از سایت گل، ژاوی هرناندز در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "فکر می کنم زمان این است که شرایط را تغییر دهیم و یک راه حل مناسب پیدا کنیم. زمان خوبی برای اتحاد دوباره بازیکنان و مربیان است. باید نظم را به تیم برگردانیم. در هامبورگ خیلی بد بازی کردیم، اما هیچ وقت تسلیم نشدیم. گروه خوبی جمع کرده ایم. مثل خانواده هستیم و می دانم که در مسیر درستی قرار داریم. این تیم واقعاً می خواهد برنده شود."

ژاوی در یکی از آخرین مصاحبه هایش، شکست های اخیر را گردن چمن زمین تمرینی بارسلونا انداخت. اما او این دفعه گفت: "من در تمام طول زندگی ام پیروز شده ام. باید انتقادات را پذیریم، زیرا واقعاً خوب بازی نکرده ایم."

4416