جنجال جدید برای نیمار: اتهام به خواهرش در مورد کمک کردن به کودتا!

جنجال جدید برای نیمار: اتهام به خواهرش در مورد کمک کردن به کودتا!

پایگاه خبری فوتبالی - پلیس برزیل در حال تحقیقات است که مشخص شود که آیا ریوالدو بازیکن سابق فوتبال برزیل و رافائلا سانتوس خواهر نیمار در "کودتای بولسونارو" نقش داشته اند یا نه.

به گزارش فوتبالی، برخی از افراد بازداشت شده توسط پلیس برزیل  مدعی شده اند که ریوالدو و خواهر نیمار به آنها پول داده اند تا علیه دولت کنونی کودتا کنند.  اوایل  سال 2023 برخی تلاش کرده بودند تا دولت لولا داسیلوا را در برزیل سرنگون کنند که رییس جمهور کنونی برزیل مدعی است که رییس جمهور قبلی یعنی بولسونارو این کودتا را طراحی کرده است. 

یکی از بازداشت شدگان مدعی شده است که ریوالدو و خواهر نیمار به او پول داده اند تا در این کودتا نقش داشته باشد. وی مدعی است که ریوالدو 50 هزار رئال برزیل (معادل 9500 یورو) را به دست او رسانده تا هزینه کودتا را تامین کند.  ریوالدو یکی از ورزشکارانی بود که علنا از بولسونارو حمایت کرده بود و در کمین های انتخاباتی او شرکت می کرد. در حقیقت ریوالدو روز شکست بولسونارو در انتخابات برزیل را با روز شکست برزیل مقابل فرانسه در فینال جام جهانی 1998 مقایسه کرده بود.  گفته می شود که خواهر نیمار نیز به حامیان کودتا کمک مالی کرده است!

4125