شوخی با بنر هواداران الهلال؛ شباهت جالب به خبرنگار عربستانی!

شوخی با بنر هواداران الهلال؛ شباهت جالب به خبرنگار عربستانی!

پایگاه خبری فوتبالی -  هواداران الهلال پیش از بازی شب گذشته مقابل التعاون در ورزشگاه ملک فهد از یک بنر ویژه استفاده کردند که برخی البته تصویر موجود در این بنر را مورد تمسخر قرار دادند!

به گزارش فوتبالی، الهلال با پیروزی در مقابل التعاون با نتیجه دو بر صفر توانست صدرنشینی خود را تا پایان هفته سیزدهم لیگ عربستان حفظ کند. پیش از شروع بازی، هواداران الهلال بنری را در سکوها به نمایش در آوردند که روی آن یک مرد با ماسک، لباس آبی به تن داشت و مشعلی در دستش بود که در توصیف این تصویر نیز نوشته شده بود:"دود آبی"

هواداران تیم های رقیب الهلال البته این بنر را مسخره کردند. آنها مدعی هستند که فرد حاضر در این تصویر به حسن الصبحان خبرنگار ورزشی عربستانی شباهت دارد. الصبحان که لقب "پادشاه پیش بینی" را دارد، عادت دارد که قبل از بازیها با حالت های عجیبی در چهره و صورتش به پیش بینی بازیها بپردازد. 

الهلال با پیروزی در مقابل التعاون توانست 35 امتیازی شود و همچنان صدر جدول لیگ عربستان را حفظ کند. آنها امیدوارند که النصر در بازی امروزش امتیاز از دست بدهد تا آنها با خیال راحت به وقفه بازیهای ملی بروند و اختلافشان را با تعقیب کنندگان افزایش بدهند. 

4125