جنجال در مورد ستاره الهلال؛ عمداً مدافع حریف را مصدوم کرد؟

جنجال در مورد ستاره الهلال؛ عمداً مدافع حریف را مصدوم کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر میتروویچ مهاجم صربستانی الهلال که باعث مصدومیت ولید الاحمد مدافع التعاون شد، با انتقادهای  شدیدی از جانب هواداران مواجه شد. 

به گزارش فوتبالی، الهلال با نتیجه دو بر صفر در مقابل التعاون در هفته سیزدهم لیگ عربستان به پیروزی رسید تا صدرنشینی لیگ را حفظ کند. در آخرین دقایق بازی، الاحمد دچار مصدومیتی جدی از ناحیه گردن و سر شد. در حقیقت درگیری بر سر توپ میان میتروویچ و الاحمد باعث شد تا مدافع التعاون به شکل بسیار خشنی روی زمین فرود بیاید. 

هواداران التعاون از میتروویچ به شدت عصبانی هستند و مدعی هستند که مهاجم صرب عمدا به بازیکن حریف ضربه زده است. در واقع آنها معتقد هستند که این مهاجم به شدت خشن بازی می کند. البته خود ولید الاحمد می گوید که میتروویچ عمدا به او ضربه نزده است. در حقیقت این بازیکن پس از منتقل شدن به بیمارستان، گفت:"الحمدلله حالم خوب است... این برخوردها در فوتبال طبیعی هستند."

در حال حاضر مشخص نیست که شدت مصدومیت مدافع التعاون چقدر است و او باید منتظر نتیجه معاینات پزشکی باشد. این بازیکن همچنین اعلام کرده است که میتروویچ در پایان بازی از او عذرخواهی کرده و او هم عذرخواهی این بازیکن را پذیرفته تا این  عائله، خاتمه پیدا کند!

4125