علاقه ستاره سن آنتونیو اسپرز به تیم پاری سن ژرمن

علاقه ستاره سن آنتونیو اسپرز به تیم پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره بسکتبال NBA و باشگاه سن آنتونیو از علاقه به باشگاه پاری سن ژرمن گفت.

به گزارش فوتبالی ، پاور فوروارد سن آنتونیو اسپرز که در خارج از پاریس به دنیا آمد، اعتراف کرد که از صدرنشین فعلی لیگ ۱ فرانسه حمایت می کند.ومبانیاما در مورد هوادارای و علاقه خود به فوتبال خود صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که در تابستان به طور مداوم در حال گذراندن وقت با کیلیان امباپه ستاره باشگاه پاری سن ژرمن بوده است. این ستاره بسکتبال روز پنجشنبه تأیید کرد که به شکل سفت و سخت یک هوادار باشگاه پاری سن ژرمن است.

ومبی در فصل تازه NBA کار خود با میانگین 18.8 امتیاز و 8.5 ریباند در فصل آغازین لیگ NBA آغاز کرده است و حالا او فاش کرد که مدت هاست از هواداران فوتبال بوده و امباپه یکی از صمیمی ترین دوستان فوتبالی او است. ومبی در مورد علاقه خود به فوتبال، اذعان کرد که به ریشه های پاریسی خود نزدیک است: "ما هر از گاهی با امباپه درباره فوتبال صحبت می کنیم و با هم در مورد اتفاقات مختلف دنیای ورزش گپ می زنیم."

ومبانیاما در فصل تازه بازیکن تاثیرگذار تیم سن آنتونیو اسپرز بوده است و جزو امتیازآورترین  ستارگان دنیای بسکتبال به شمار می رود. پیش از این نیز بسیاری از ستارگان دنیای بسکتبال مانند لبرون جیمز از علاقه ویژه خود به فوتبال صجبت کرده بودند.

۱۰۰۹