گزارشگر معروف کشتی: مصاحبه من مشکلات زیادی برای حسن یزدانی به وجود آورد

گزارشگر معروف کشتی: مصاحبه من مشکلات زیادی برای حسن یزدانی به وجود آورد

پایگاه خبری فوتبالی- هادی عامل گزارشگر معروف کشتی می گوید مصاحبه جنجالی او با روزنامه اعتماد باعث بروز مشکلات بسیاری برای او و حسن یزدانی شده است.

به گزارش فوتبالی، در جریان هستید که حسن یزدانی، کشتی گیر معروف کشورمان طی اقدامی عجیب تصمیم گرفت با کتف مصدوم خود راهی مسابقات آسیایی هانگژو شود که این اقدام او انتقاد بسیاری از اهالی ورزش و رسانه‌ها را بر انگیخت؛ چرا که یزدانی می‌توانست با کناره گیری از مسابقات آسیایی، برای جراحی کتف خود اقدام کند و برای المپیک پاریس آماده شود. رقابتی که تنها چند ماه تا آغاز آن مانده و قطعا حضور یزدانی در المپیک بسیار واجب تر است تا رقابت های آسیایی. ضمن اینکه کناره گیری یزدانی فرصت خوبی در اختیار سایر کشتی گیران قرار می داد تا بتوانند در هانگژو خودی نشان بدهند و تجربه کسب کنند.

هادی عامل، گزارشگر معروف کشتی چندی پیش یک مصاحبه جنجالی با روزنامه اعتماد انجام داد و گفت: «مهم‌ترین علت رفتن او به مسابقات همین پاداش گرفتن بوده است. حسن آقا می‌خواست بعد از این مسابقات ازدواج کند و ازدواج هم هزینه دارد و هر که بامش بیش برفش بیشتر و خانواده محترم عروس خانم ‌هم از قهرمان دنیا توقعاتی دارند. الان برای یک لباس عروس یا رفتن به آتلیه یا فیلمبرداری کلی پول می‌گیرند!»

این حرف‌های نسنجیده اما بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و از دید هواداران کشتی اینگونه تعبیر شد که یزدانی، منافع شخصی خود را به منافع ملی ترجیح داده و صرفا برای کسب پاداش و جمع کردن پول برای ریخت و پاش عروسی (!) حاضر شده با کتف مصدوم به هانگژو برود تا بدین ترتیب جایگاه کشتی ایران را هم در آسیا و هم در المپیک به خطر بیاندازد.

هم اکنون، هادی عامل در مصاحبه تازه‌ای که انجام داده، از حسن یزدانی عذرخواهی کرده و بابت حرف‌هایش اظهار شرمندگی کرده است: «در شبکه‌های اجتماعی آن‌حرف‌ها را بالا و پایین کردند. جا دارد از حسن یزدانی بخاطر این اتفاق عذرخواهی کنم.»

وی همچنین گفت: «در رابطه با مصاحبه اخیر نیز با تیتری که برای آن زدند باعث ایجاد این مشکلات شدند. متاسفانه این موضوع باعث ایجاد مشکل هم برای بنده و هم برای حسن یزدانی شد. از بروز این اتفاق خیلی ناراحتم.»

جا دارد به این موضوع اشاره کنیم که برخی از مسائل -حتی اگر هم صحت داشته باشد- جایش در صفحه اول روزنامه و شبکه‌های مجازی نیست و اشاره به آن‌ها جز آسیب رساندن به ورزشکاران و تخریب چهره‌های ملی، عاقبت دیگری ندارد.

7474