انتقاد هافبک سابق لیورپول از کاستاس سیمیکاس

انتقاد هافبک سابق لیورپول از کاستاس سیمیکاس

پایگاه خبری فوتبالی- استیو مک منمن اسطوره باشگاه لیورپول از کوستاس تسیمیکاس به خاطر بازی ضعیف مقابل تولوز در لیگ اروپا انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع چپ در لحظاتی از بازی روی دفع توپ تردید کرد و باعث شد تا آرون دونوم گل اول را مقابل لیورپول روی همین اشتباه به ثمر برساند. این اشتباه باعث شد تا دونوم گلزنی کند و با اشتباه مدافع یونانی لیورپول ۱-۰ نیمه اول را با شکست به پایان برساند. یورگن کلوپ در بین دو نیمه سیمیکاس را از زمین خارج کرد، اما این اشتباه در نهایت باعث شکست لیورپول مقابل تولوز با نتیجه ۳-۲ شد.

مک منمن هافبک سابق قرمزپوشان به دلیل اشتباه کاستاس سیمیکاس او را مورد انتقاد قرار داد و به TNT Sports گفت: "از ابتدای بازی عملکرد سیمیکاس ضعیف بود او اشتباهات زیادی انجام داد و به حریف اجازه داد جریان بازی را تغییر دهد. دروازه‌بان در چنین صحنه هایی برای گرفتن توپ شانسی ندارد و توپ به راحتی داخل دروازه خپاهد شد. یک برتری عجیب ۱-۰ برای تیم میزبان در شرایطی که آنها شاید خود تصور برتری در نیمه اول را نداشتند تیم را به هم ریخت. این اشتباه برای مدافع چپ لیورپول واقع ناامیدکننده بود."

اشتباه سیمیکاس سوالات زیادی را در مورد آسیب پذیری دفاع لیورپول در غیاب اندی رابرتسون، مدافع چپ ثابت آنها ایجاد می کند. با طولانی شدن مدت ریکاوری رابرتسون تا ابتدای سال جدید میلادی، کلوپ مجبور است به مدافع یونانی وابسته باشد، زیرا جو گومز و لوک چمبرز نیز برای ایجاد ثبات مورد نیاز در آن پست تلاش کرده اند اما موفق نبوده اند.

۱۰۰۹