تمجید هافبک 100 میلیونی از 2 ستاره آرسنال

تمجید هافبک 100 میلیونی از 2 ستاره آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - دکلان رایس ستاره 100 میلیون پوندی آرسنال از اینکه با بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی هم تیمی است، بسیار خوشحال می باشد. 

به گزارش فوتبالی، دکلان رایس در تابستان 2023 با رقم 105 میلیون پوند از وستهم به آرسنال پیوست و حالا به مهره کلیدی آرتتا در مرکز میدان تبدیل شده. در آخرین بازی، توپچی ها در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سویا رفتند که در نهایت با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند. در این بازی، بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی بسیار خوش درخشیدند تا راه صعود آرسنال به مرحله حذفی هموار شود. 

به نقل از میرر، دکلان رایس راجع به درخشش مارتینلی و ساکا در بازی با سویا گفت: "فکر می کنم این بازی تاثیر بسیار زیادی در روحیه و اعتماد به نفس آن ها داشته باشد. در دوئل های تک به تک، آن ها وحشتناک فوق العاده هستند. همیشه به سمت مدافع می روند و از این کار ترسی ندارند. خوشحالم که با آن ها در یک تیم هستم و نیازی به دفاع کردن آن ها ندارم."

"در کل عملکرد بسیار خوبی مقابل سویا داشتیم. از همان ابتدا با انرژی بازی کردیم. اجازه نفس کشیدن به سویا ندادیم. فکر می کنم در کل بازی تنها یک شوت به سمت دروازه زدند."

4416