شکست یاران حاج صفی مقابل مارسی

شکست یاران حاج صفی مقابل مارسی

پایگاه خبری فوتبالی - هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با شکست تیم آاِک آتن یونان و پیروزی تیم‌های مارسی و آتالانتا به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در ادامه بازی‌های هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ اروپا، پنجشنبه شب از ساعت 23:30، هشت مسابقه در گروه‌های مختلف برگزار شد.

از گروه B‌ تیم فوتبال آاِک آتن یونان در دیداری که احسان حاج‌صفی را از ابتدا تا انتها در اختیار داشت، با نتیجه 2 بر صفر به مارسی فرانسه باخت. شانسل امبما در دقیقه 25 و اسماعیل سار در دقیقه 3+90 گل‌های این بازی را برای نماینده فرانسه به ثمر رساندند. شاگردان جنارو گتوسو با این نتیجه هشت امتیازی شدند و به صدر جدول صعود کردند. آاِک آتن هم با چهار امتیاز در رده سوم باقی ماند.

شکست یاران حاج‌صفی در حالی رقم خورد که در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا، تیم دیگر لژیونر ایرانی، دیناموزاگرب که صادق محرمی در آن توپ می‌زند نیز با نتیجه یک بر صفر مغلوب ویکتوریا پلژن جمهوری چک شد. صادق محرمی در دقیقه 79 این بازی به میدان رفت و نتوانست به تیمش برای جبران گلی که در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی خورده بود، کمک کند. دیناموزاگرب در گروه C‌ لیگ کنفرانس اروپا با سه امتیاز قعرنشین است.

۹۹۸۹