سرآسیایی: مقابل گل‌گهر غفلت کنیم، تنبیه می‌شویم/ تاکید الهامی دوری از هیجانات دربی است

سرآسیایی: مقابل گل‌گهر غفلت کنیم، تنبیه می‌شویم/ تاکید الهامی دوری از هیجانات دربی است

پایگاه خبری فوتبالی- مربی مس رفسنجان معتقد است گل‌گهر تیمی تاکتیک محور با کادرفنی و بازیکنان توانمند است و هر لحظه غفلت به ضرر تیمش می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان، تیم فوتبال مس رفسنجان عصر جمعه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر میهمان گل‌گهر سیرجان است. مجتبی سرآسیایی مربی مس رفسنجان و دستیار ساکت الهامی که سابقه فعالیت در کادرفنی تیم گل گهر را نیز در کارنامه دارد، در آستانه رویارویی با تیم سابق خود گفت: قبل از هرچیز باید بگویم خیلی خوشحال هستم که دوباره به شهر زیبای سیرجان سفر کرده‌ام. من در سیرجان و باشگاه گل گهر دوران خوبی داشتم و خاطرات بسیار خوبی هم برایم از آن دوران باقی مانده است. گل‌گهر باشگاهی بسیار حرفه‌ای است و دوستان خوبی در این باشگاه دارم.

او با اشاره به شرایط مس رفسنجان برای دیدار با گل‌گهر بیان کرد: تیم ما چند هفته ای است در مسیر پیشرفت قرار گرفته و فکر می‌کنم به یک سیر عملکردی خوب رسیده‌ایم. عملکرد ما نشان می‌دهد که هفته به هفته پیشرفت کردیم و فکر می‌کنم کسب 4 پیروزی از 5 بازی گذشته گواه این مساله است. در طول هفته گذشته هم تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم روی نقاط ضعف خود کار کنیم. فکر می‌کنم شرایط مناسبی را برای تیم قبل از بازی حساس با گل‌گهر ایجاد کرده ایم و امیدوارم بتوانیم با انجام یک بازی خوب نتیجه مطلوبی نیز از بازی فردا بگیریم.

مربی مس رفسنجان درباره حساسیت های دیدار با گل گهر با توجه به اینکه فردا دربی استان کرمان را شاهد هستیم، گفت:  این مسائل در فوتبال اجتناب ناپذیر است و به نوعی شیرینی فوتبال محسوب می‌شود. با این حال تاکید آقای الهامی همواره این است که از حواشی دور و به فکر نمایش فوتبالی زیبا باشیم. امیدوارم بازیکنان ما هم در بازی فردا دور از هیجانات بدیهی فوتبال عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و با دست پُر از زمین خارج شوند.

سرآسیایی درباره وضعیت گل گهر سیرجان نیز گفت: ما قطعا کار بسیار سختی را در بازی فردا خواهیم داشت؛ همراه با آقای الهامی و سایر اعضای کادرفنی آنالیز دقیقی از تیم گل‌گهر انجام داده ایم و شناخت خوبی از آنها داریم. گل‌گهر تیمی تاکتیک محور است که مشخصا کادرفنی خوبی دارد. آنها بازیکنانی را در اختیار دارند که در هر لحظه از بازی می‌توانند ورق را به سود تیم خود برگردانند. بی شک هرگونه غفلتی در بازی فردا باعث می‌شود تنبیه شویم. از بازیکنان می‌خواهم با تمرکز بالا تمام توان خود را مقابل تیم خوب و قدرتمند گل‌گهر بگذارند تا روز خوبی را در سیرجان سپری کنیم.

7474