کنایه سنگین هوادار سرشناس رونالدو به تن هاگ

کنایه سنگین هوادار سرشناس رونالدو به تن هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - پیرس مورگان مجری معروف انگلیسی که یکی از بزرگ ترین طرفداران کریستیانو رونالدو نیز محسوب می شود، بعد از شکست منچستریونایتد مقابل کپنهاگن، فرصت را مناسب دید تا دوباره تن هاگ را مسخره کند.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ شب گذشته در دانمارک شکست بدی از کپنهاگن خوردند تا اصلاً اوضاع مناسبی در لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشند. آن ها در 4 بازی، تنها 3 امتیاز کسب کرده اند و حالا راه سختی را برای رسیدن به مرحله حذفی باید طی کنند. آن ها در این بازی ابتدا با 2 گل پیش افتادند، اما بعد از آن، 10 نفره شدند و در نهایت با حساب چهار بر سه، شکست تلخی خوردند تا همچنان در رده چهارم گروه باقی بمانند.

حالا پیرس مورگان مجری معروف انگلیسی که سال گذشته آن مصاحبه آتشین با رونالدو را منتشر کرد که در نهایت منجر به خروج فوق ستاره پرتغالی از الدترافورد شد، بعد از این شکست شیاطین سرخ، در شبکه های اجتماعی با کنایه به تن هاگ نوشت: "من نیازی به رونالدو ندارم."

البته این اولین کنایه مورگان به تن هاگ نبود و او که هوادار آرسنال نیز می باشد، بارها بعد از شکست های منچستریونایتد در شبکه های اجتماعی تن هاگ را به سخره گرفته و به نظر می رسد که از این کار لذت می برد.

4416