عکسی جالب از چهار بازیکن رئال مادرید که قرارداد خود را تمدید کردند

عکسی جالب از چهار بازیکن رئال مادرید که قرارداد خود را تمدید کردند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در دو هفته اخیر قرارداد چهار تا از بازیکنان خود را تمدید کرده است و به زودی قرار است که قرارداد ادر میلیتائو را هم تمدید کند تا به این ترتیب کلکسیون تمدید قرارداد هایش تکمیل شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در ابتدا قرارداد وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس را تمدید کرد. وینی جونیور قراردادی تا سال 2027 با رئال مادرید امضا کرد. رودریگو گوئس هم قراردادش را تا سال 2028 میلادی با رئال مادرید تمدید کرد و به این ترتیب این دو وینگر برزیلی رئال مادرید در این تیم ماندگار شدند.

قرارداد ادواردو کاماوینگا هم در روز های گذشته با رئال مادرید تا سال 2029 میلادی تمدید شد و این بازیکن هم در جمع مادریدی ها ماندگار شد. از سوی دیگر امروز رئال مادرید قرارداد فدریکو والورده را تمدید کرد و ستاره اروگوئه ای را هم حفظ کرد.

رئال مادرید بازیکنانی را که قراردادشان را تمدید کرده است، برای آن ها بند فسخ یک میلیارد یورویی قرار داده است و به این ترتیب به این راحتی ها نمی توان این بازیکن ها را از رئال مادرید جدا کرد.

این عکس مربوط به خوشحالی جالب چهار بازیکن تمدیدی رئال مادرید پس از قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/22 است.

1471