حضور مدیر برنامه هالند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

حضور مدیر برنامه هالند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و تیم پرتغالی اسپورتینگ براگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و صعود خود را به مرحله حذفی این فصل از رقابت ها قطعی کند.

به گزارش فوتبالی ، یکی از تماشاگر های ویژه ای که برای این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور داشت، رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند بود. ارلینگ هالند ستاره نروژی حال حاضر منچستر سیتی است و مدیر برنامه اش برای دیدن بازی رئال مادرید مقابل اسپورتینگ براگا به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفته بود.

به نقل از فابریزیو رومانو، رافائلا پیمنتا، ایجنت ارلینگ هالند درباره حضور خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گفت:" من به همراه مکسول و استبان گرانرو این جا بودم. من همچنین برای بازی سال گذشته رئال مادرید و منچستر سیتی در این جا حضور داشتم."

ایجنت ارلینگ هالند درباره این که آیا با فلورنتینو پرز درباره ارلینگ هالند و پیوستن این بازیکن به رئال مادرید صحبت کرده است یا خیر، چند بار گفت :"نه" تا به این ترتیب باعث شکل گیری شایعات در این باره نشود.

1471