رسمی؛ قرارداد ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید تمدید شد

رسمی؛ قرارداد ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید که در روز های اخیر قرارداد ستاره هایی مثل وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس را تمدید کرده بود، اکنون قرارداد فدریکو والورده ستاره اروگوئه ای خود را هم تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه رئال مادرید به طور رسمی قرارداد فدریکو والورده را تا سال 2029 میلادی تمدید کرده است و رقم فسخ قرارداد او را به یک میلیارد یورو رسانده است و به این ترتیب جدا کردن فدریکو والورده از رئال مادرید کار آسانی نخواهد بود. والورده اکنون به مدت شش سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد.

فدریکو والورده در حال حاضر 25 سال سن دارد. او به خوبی توانسته است خودش را در ترکیب رئال مادرید جا بیندازد و تبدیل به یکی از ستاره های تیم کارلو آنچلوتی شده است. فدریکو والورده توانایی بازی در پست های هافبک و وینگر را دارد و یک بازیکن شوتزن و سرعتی است و عملکرد خوب او فلورنتینو پرز و مدیران رئال مادرید را قانع کرده است تا یک تمدید قرارداد شش ساله با او انجام دهند.

در هر صورت رئال مادرید پس از تمدید قرارداد وینیسیوس جونیور تا سال 2027 و تمدید قرارداد رودریگو گوئس تا سال 2028 اکنون قرارداد فدریکو والورده را تا سال 2029 تمدید کرده است.

1471