الهلال به دنبال فروش بازیکن محبوب ژرژ ژسوس

الهلال به دنبال فروش بازیکن محبوب ژرژ ژسوس

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بحث در مورد میشاییل دلگادو در میان مدیران الهلال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2024 خیلی داغ خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، میشاییل 27 ساله در ژانویه 2022 به باشگاه الهلال ملحق شد. این بازیکن در تابستان گذشته نیز در لیست فروش الهلال قرار داشت و به نظر می رسد که در زمستان بالاخره جدا خواهد شد.  در حقیقت حضور ژرژ ژسوس مربی پرتغالی شرایط را برای این بازیکن در تابستان گذشته عوض کرد. ژسوس علاقه ویژه ای به سبک بازی میشاییل داشت و به همین خاطر جلوی جدایی او را گرفت. 

حالا گزارشات حاکی از آن است که شانس جدایی میشاییل دلگادو از الهلال در زمستان خیلی بالاست تا جا برای خریدهای جدیدا باز شود. ولید الهربی خبرنگار عربستانی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس اعلام کرده است که میشاییل به احتمال زیاد در زمستان از باشگاه عربستانی جدا می شود.  از سویی گفته می شود که نیمار نیز به واسطه مصدومیتش موقتا از لیست الهلال خارج خواهد شد. بدین ترتیب الهلال این فرصت را خواهد داشت تا حداقل دو بازیکن خارجی به خدمت بگیرد.

میشاییل برزیلی  که در خط حمله بازی می کند، در 72 بازی برای الهلال سیزده گل و شانزده پاس گل داشته است. که احتمال حضورش به تیمی دیگر در عربستان یا بازگشتش به لیگ برزیل زیاد است.

4125