عکس؛ مسی و ادامه تمرین‌هایش پیش از بازی با تیم نیویورکی

عکس؛ مسی و ادامه تمرین‌هایش پیش از بازی با تیم نیویورکی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم اینتر میامی قرار است بامداد شنبه بیستم آبان ماه در یک بازی دوستانه به مصاف تیم نیویورک سیتی برود و به این ترتیب شاگردان تاتا مارتینو و لیونل مسی یک محک خواهند خورد.

به گزارش فوتبالی ، اینتر میامی و نیویورک سیتی از ساعت 4:30 بامداد شنبه به وقت ایران با هم روبرو می شوند. این بازی به نوعی اولین بازی لیونل مسی پس از فتح توپ طلای هشتم است و قرار است از لئو مسی در این دیدار بابت توپ طلای سال 2023 تجلیل شود.

لیونل مسی که به خاطر قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر جایزه توپ طلای سال 2023 میلادی را به دست آورد، در این روز ها در تمرین تیم اینتر میامی حضور دارد و خودش را برای بازی مقابل نیویورک سیتی آماده می کند. مسی پس از این که در مراسم توپ طلا در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه حضور پیدا کرد، به آمریکا رفت و به اردوی اینتر میامی اضافه شد و به این ترتیب خودش را برای بازی بعدی تیمش آماده می کند.

اینتر میامی وابستگی قابل توجهی به لیونل مسی دارد چرا که در مدت حدود یک ماهی که مسی مصدوم شده بود، نتایج اینتر میامی چنگی به دل نمی زد و این تیم قهرمانی در رقابت های جام حذفی آمریکا را از دست داد.

1471