تصمیم نهایی الهلال: نیمار از لیست خارج می‌شود

تصمیم نهایی الهلال: نیمار از لیست خارج می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه الهلال تصمیم گرفت که نام نیمار را از لیست خود در زمان پنجره نقل و انتقالات زمستانی خارج کند تا جا برای یک خرید زمستانی بزرگ باز شود.

به گزارش فوتبالی، نیمار به علت مصدومیت شدید در اردوی تیم ملی برزیل با ادامه فصل وداع کرده است.  ستاره برزیلی هفته گذشته در کشورش تحت عمل جراحی قرار گرفت و در همان جا روند ریکاوری خود را آغاز کرده است. نیمار امیدوار است که به کوپا آمریکا در تابستان آینده برسد هر چند که شانس زیادی برای این کار ندارد.

حالا نشریه الریاضیه گزارش داده است که الهلال تصمیم گرفته است که نیمار را از لیست خود در نیم فصل دوم کنار بگذارد و به دنبال خریدی در پست دفاع چپ برود چرا که ژرژ ژسوس سرمربی این تیم اعتقاد دارد که آنها در این پست ضعف دارند.

این نشریه اضافه کرده است که این تصمیم پس از جلسه ژسوس با مدیران الهلال گرفته شده است  و مدیران تیم عربستانی به این نتیجه رسیده اند که به خواسته مربی در مورد خرید دفاع چپ توجه کنند.

بدین ترتیب اسم نیمار موقتا از لیست کنار گذاشته می شود تا در فصل آینده دوباره به لیست تیم عربستانی برگردد. الهلال برای خرید نیمار 90 میلیون یورو پرداخت تا این بازیکن به گران ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان مبدل شود.

4125