مهاجم بارسلونا بر سر دو راهی النصر و اینتر میامی؟

مهاجم بارسلونا بر سر دو راهی النصر و اینتر میامی؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث هایی پیرامون این قضیه مطرح شده است که رابرت لواندوفسکی دیگر نمی خواهد برای فصل بعدی در جمع آبی و اناری پوشان بماند.

به گزارش فوتبالی ، لواندوفسکی در بازی های اخیر بارسلونا موفق به گلزنی نشده است و با توجه به این که او یک مهاجم نوک است و وظیفه اصلی او گلزنی است، انتقاد هایی بر علیه این مهاجم لهستانی مطرح شده است و این قضیه باعث ناراحتی لواندوفسکی شده است.

در کنار این قضیه، برخی از تیم های آمریکایی مثل اینتر میامی دوست دارند که لواندوفسکی را در تیم خود داشته باشند. به نظر می رسد که تیم های عربستانی مثل النصر هم مشتری های رابرت لواندوفسکی باشند.

به گفته فوت مرکاتو، در حال حاضر رابرت لواندوفسکی بر سر دو راهی النصر و اینتر میامی مانده است و ممکن است که در تابستان آینده یکی از این دو تیم را انتخاب کند.

رابرت لواندوفسکی در تابستان 2022 از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوسته است. او در حال حاضر سی و پنج سال سن دارد و قرارداد فعلی این مهاجم لهستانی با بارسلونا تا سال 2026 اعتبار دارد و هر تیمی که می خواهد او را به خدمت بگیرد باید از بارسلونا او را خریداری کند.

1471