عکس؛ لحظه‌ای که گارناچو هواداران کپنهاگن را به سکوت دعوت کرد

عکس؛ لحظه‌ای که گارناچو هواداران کپنهاگن را به سکوت دعوت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بدون تردید یکی از جذاب ترین بازی های هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دیدار میان منچستر یونایتد و کپنهاگن بود.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته منچستر یونایتد و کپنهاگن در کشور دانمارک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی کپنهاگن موفق شد با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد و شیاطین سرخ در این بازی شکست تلخی را تجربه کردند.

منچستریونایتد در این بازی از حریف خود جلو بود و وقتی هم که بازی دو بر دو مساوی شد باز هم از حریف خود جلو افتاد اما نتوانست نتیجه را حفظ کند و در نهایت در این بازی با نتیجه چهار بر سه شکست خورد.

در دقیقه 69 بازی برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی گل سوم منچستر یونایتد را در این بازی به ثمر رساند. در آن لحظه منچستریونایتد با نتیجه سه بر دو از کپنهاگن جلو افتاد. آلخاندرو گارناچو بازیکن جوان و آرژانتینی منچستر یونایتد پس از این گل به هواداران کپنهاگن علامت هیس نشان داد و آن ها را به سکوت دعوت کرد.

البته در ادامه این بازی منچستریونایتد دو گل دیگر دریافت کرد و بازی را چهار بر سه باخت تا این حرکت آلخاندرو گارناچو تبدیل به سوژه ای بر علیه خودش شود.

1471