وقتی EA Sports قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را درست پیش بینی کرد (عکس)

وقتی EA Sports قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را درست پیش بینی کرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پیش از آن که رقابت های جام جهانی 2022 قطر شروع شود، کمپانی EA Sports که سازنده سری بازی های فیفا است پیش بینی کرده بود که تیم ملی آرژانتین قهرمان رقابت های جام جهانی 2022 قطر می شود و در نهایت هم دیدیم که چنین اتفاقی افتاد.

به گزارش فوتبالی ، سال گذشته در چنین روز هایی بود که کمپانی EA Sports با استفاده از شبیه سازی های خود در آخرین سری بازی فیفا، تورنمنت جام جهانی 2022 قطر را ایجاد کرد. در این تورنمنت شبیه سازی شده در نهایت تیم ملی آرژانتین با کاپیتانی لیونل مسی به قهرمان رسید. دو هفته پس از این شبیه سازی و پیش بینی، رقابت های جام جهانی 2022 قطر شروع شد و در نهایت در پایان این تورنمنت تیم ملی آرژانتین قهرمان شد و لیونل مسی کاپ جام جهانی را بالای سر برد.

کمپانی EA Sports قهرمان جام جهانی های 2010، 2014 و 2018 را هم درست پیش بینی کرده بود و در نهایت برای چهارمین بار هم این کار را درست انجام داد و قهرمان جام جهانی 2022 قطر را به درستی پیش بینی کرد.

البته این شبیه سازی نتوانست فینالیست ها را که آرژانتین و فرانسه بودند به درستی حدس بزند و تیم های آرژانتین و برزیل در این شبیه سازی به فینال رسیدند.

1471