ادامه دار بودن روزگار تیره منچستر یونایتد، در شب پیروزی بزرگان

ادامه دار بودن روزگار تیره منچستر یونایتد، در شب پیروزی بزرگان

پایگاه خبری فوتبالی - هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دقایقی پیش با انجام باقی مانده بازی ها، به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در مهمترین بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ و اینتر، مقابل رقبای خود قرار گرفتند.

آرسنال، در خانه خود میزبان تیم سویا بود که در نهایت موفق شد تا مانند بازی رفت خود مقابل این تیم، در این بازی با نتیجه 2-0 به برتری دست پیدا کند. تروسارد در دقیقه 29 و ساکا در دقیقه 64، گل‌های توپچی ها را به ثمر رساندند.

منچستر یونایتد، مهمان تیم کوپنهاگن بود و در نیمه اول جنجالی این بازی، با دو گل راسموس هویلوند از رقیب خود پیش افتاد. سپس بازی با اخراج مستقیم مارکوس رشفورد، به دلیل خطای خطرناک، بازی به نفع تیم میزبان تغییر شکل داد و این کوپنهاگن بود که توانست بازی را پیش از پایان نیمه به تساوی بکشاند. شیاطین سرخ در دقیقه 69 و با گلزنی فرناندز از روی نقطه پنالتی، پیش افتادند اما کوپنهاگن دست بردار نبود و با گلزنی در دقایق 83 و 88، شرایط منچستر یونایتد را تیره تر از پیش کرد. 

بایرن مونیخ نیز در دیگر بازی این گروه، میزبان تیم گالاتاسرای بود که موفق شد با دو گل دیر هنگام هری کین، در دقایق 80 و 86، با نتیجه 2-0، صعود خود از گروهش را قطعی کند. گل باکامبو در دقیقه 4+90 برای گالاتاسرای نیز، نتوانست مانع پیروزی تیم آلمانی شود. 

اینتر، در دیگر بازی مهم امشب، موفق شد تا با گل دیر هنگام لائوتارو مارتینز از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 85، سالزبورگ را در خاک اتریش شکست دهد.

2102