خفرن تورام و رضایت از باقی ماندن در نیس و عدم انتقال به لیورپول

خفرن تورام و رضایت از باقی ماندن در نیس و عدم انتقال به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- خفرن تورام ستاره نیس اعتراف کرد که در فصل نقل و انتقالات تابستان با لیورپول در ارتباط بوده اما از حضور در باشگاه فرانسوی نیس خوشحال است.

به گزارش فوتبالی ، هافبک ملی پوش فرانسوی فاش کرد که در حالی که در تابستان در حال مذاکره برای پیوستن به تیم لیورپول خوشحال بود، حالا خوشحال است که در نیس باقی مانده تا به عنوان بازیکن جوان پیشرفت بیشتری کند. 

تورام در گفتگو با خبرنگاران گفت: "فکر می کنم فصل را عالی شروع کرده ام. البته تیم نیز شروع بسیار خوبی در این فصل داشته است. من نوع بازی خود را بهبود داده ام. با توجه به اتفاقاتی که در پنجره نقل و انتقالات رخ داد، تصمیم گرفتم در تیم بمانم و اینجا پیشرفت کنم. من می خواستم به پیشرفت در نیس ادامه دهم و به عنوان یک بازیکن در این باشگاه به قهرمانی برسم. جایگاه این فصل تیم نیس نشان می دهد که من تصمیم درستی را گرفتم زیرا من دانستم که می خواهم اینجا چه هدفی را دنبال کنم. "

تیم لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب ستاره فرانسوی نیس با مقامات این باشگاه در ارتباط بودند، اما مذاکرات به نتیجه نرسید زیرا آنها بر روی جذب سایر اهداف خود متمرکز شدند. آنها در نهایت از بازیکنانی مانند الکسیس مک آلیستر، دومینیک سوبوسلای، واتارو اندو و رایان گراونبرچ را به خدمت گرفتند تا خط هافبک خود را تقویت کنند.

در این فصل لیگ ۱ فرانسه این بازیکن ۲۲ ساله در ۹ بازی برای تیمش به میدان رفته است و نقش مهمی در صعود تیمش به صدر جدول لیگ پس از ۱۱ بازی داشته است. در حالی که انتقال تورام به لیورپول در تابستان محقق نشد، تیم یورگن کلوپ ظاهراً از تلاش خود برای جذب تورام منصرف نمی شود زیرا طبق گفته Tutto Juve، باشگاه می خواهد در سال جدید قدرت بیشتری به خط هافبک تیم خود اضافه کند.

1009