منچستریونایتد قصد انتقال آنتونی به لیگ برزیل را ندارد

منچستریونایتد قصد انتقال آنتونی به لیگ برزیل را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک برزیلی باشگاه منچستریونایتد قصد بازگشت به فوتبال کشورش برزیل را ندارد.

به گزارش فوتبالی ، آنتونی وینگر سابق باشگاه آژاکس و فعلی منچستریونایتد در آینده ای نزدیک این باشگاه را ترک نخواهد کرد تا به برزیل بازگردد.اخیراً در خبرهایی گزارش شد که منچستریونایتد در حال بررسی جذب گابریل باربوسا از فلامینگو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است و آنتونی را به صورت قرضی برای معاوضه به تیم برزیلی پیشنهاد خواهد کرد.

با این حال، فابریزیو رومانو ادعا می کند که چنین ایده ای مورد توجه سران و مدیران تیم قرار نمی گیرد و این بازیکن ۲۳ ساله به این زودی ها به کشورش بازگشت نخواهد کرد. شایعات در مورد انتقال احتمالی آنتونی در بحبوحه فرم ضعیف او برای منچستریونایتد منتشر شده است. او تا اینجای فصل در هیچ رقابتی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده است. مربی تیم منچستریونایتد اریک تن هاگ  به آنتونی پس از متهم شدن به آزار روحی نامزد سابقش استراحت داده و افت این بازیکن را به همین مسئله مرتبط کرده است. ملی پوش برزیلی در سال ۲۰۲۲ با قراردادی به ارزش ۸۵ میلیون پوند از آژاکس به منچستریونایتد پیوست. او در دوران حضور خود در آژاکس ۱۸ گل به ثمر رساند و اولین فصل حضور خود را در جمع شیاطین سرخ را با ۸ گل و سه پاس گل به پایان رساند.

اریک تن هاگ در مورد شرایط فعلی این بازیکن برزیلی در گفتگویی گفت: "آنتونی چند هفته از ترکیب تیم بیرون بود و همانند پیش فصل خوبی که پشت سر گذاشت باید خودش را به فرم خوب گذشته بازگرداند و این کار سختی است."

۱۰۰۹