گزینه آلترناتیو رئال مادرید در صورت شکست خوردن در جذب امباپه

گزینه آلترناتیو رئال مادرید در صورت شکست خوردن در جذب امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید اگر نتواند کیلیان امباپه را از پاریسن ژرمن به خدمت بگیرد، به سراغ جذب جمال موسیالا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد اخبار امباپه و رئال مادرید تا ابد ادامه داشته باشد! بعد از به پایان رسیدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023، هفته قبل دوباره شایعات جدیدی راجع به رئال مادرید و امباپه به گوش رسید، اما باشگاه اسپانیایی خیلی زود تمامی این شایعات را رد کرد. آن ها خیلی وقت است که به دنبال جذب امباپه هستند، اما دو تابستان گذشته با جواب منفی ناصر الخلیفی روبرو شده اند. 

به نقل از سایت بیلد، حالا نظر کهکشانی های روی ستاره بیست ساله بایرن مونیخ، جمال موسیالا جلب شده است. طبق آخرین گزارش ها، قهرمان آلمان می خواهد پیشنهاد جدیدی به موسیالا پیشنهاد دهد که در آن، دستمزد موسیالا 3 برابر خواهد شد و در فصل، 8 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. البته پرز می خواهد از رابطه دوستانه بلینگام و موسیالا استفاده کند و او را به سانتیاگو برنابئو بیاورد، چون این دو نفر در زمان بازی کردن برای تیم جوانان انگلیس، هم اتاقی بودند.

به جز رئال مادرید، منچسترسیتی نیز نیم نگاهی به جذب موسیالا دارد، زیرا کوین دی بروینه آینده نامعلومی در اتحاد دارد و پپ گواردیولا از جمال موسیالا به عنوان جانشین ستاره بلژیکی استفاده خواهد کرد. 

4416