مورد عجیب سعید صادقی؛ یا صفر است یا صد!

مورد عجیب سعید صادقی؛ یا صفر است یا صد!

پایگاه خبری فوتبالی – صادقی بازیکنی است که در یک فصل فقط یک یا دو بازی عالی انجام می‌دهد و در بقیه بازی‌ها نمایشی معمولی دارد.

به گزارش فوتبالی، پس از درخشش سعید صادقی در بازیِ رفتِ پرسپولیس و استقلال تاجیکستان، این بازیکن به شدت مورد تشویق و تمجید کارشناسان و هواداران پرسپولیس قرار گرفت. 

در جایی که به نظر می‌رسید بازی گره خورده است، صادقی با یک حرکت انفرادی به سمت دروازه حریف شوت زد که توپ پس از برخورد با یکی از مدافعان کمانه کرد و وارد دروازه شد. 

در نیمه دوم هم فرار او از خط آفساید باعث شد با پاس خوبِ شهاب زاهدی پشت مدافعان استقلال با دروازه‌بان حریف تک به تک شود. در نهایت هم برای باز کردن دروازه حریف کار سختی نداشت و گل دوم را هم زد.

پس از آن بازی انتظار می‌رفت صادقی در بازی برگشت، نمایشِ خوبِ بازیِ رفت را تکرار کند. اما دیروز او هم مثل سایر پرسپولیسی‌ها بسیار بد و دور از انتظار بازی کرد. 

قرار نگرفتن در جریان بازی، ارسال‌‌های پاس‌های رو به عقب و کم‌ارزش، پاس‌های اشتباه زیاد و تعلل در پاس دادن بخشی از انتقادهایی بود که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از دیروز به صادقی وارد دانسته‌اند.

نکته عجیب درباره او این است که به نظر می‌رسد بازی‌اش حد وسط ندارد. یا خیلی بد بازی می‌کند یا خیلی خوب و موثر. درست مثل دو بازی رفت و برگشت با استقلال تاجیکستان.

درباره او این نظریه هم وجود دارد که در یک فصل فقط یکی دو بازی عالی انجام می‌دهد و در بقیه بازی‌ها یا خیلی معمولی است یا ضعیف. مثلا یک بار فصل گذشته در بازی با هوادار عالی بازی کرد و دو گل از 3 گل تیمش را وارد دروازه این تیم کرد. اما بعد از آن دیگر چنین نمایشی از او ندیدیم.

حالا کارشناسان می‌گویند برای بازیکنی که قرار است در یک فصل فقط یک یا دو بازی عالی باشد، نباید این مقدار سرمایه‌گذاری کرد و بهتر است یحیی یک نفر دیگر را به جای او امتحان کند. اما یحیی هنوز به این بازیکن اعتماد دارد.

1359