انتقادهای غیر منصفانه؛ دیواری کوتاه‌تر از باهویی نبود؟

انتقادهای غیر منصفانه؛ دیواری کوتاه‌تر از باهویی نبود؟

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سوئدی حتی یک بار هم در موقعیت گلزنی قرار نگرفت و پاس خوبی از هافبک‌های پرسپولیس دریافت نکرد اما بیشتر از همه مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس شب گذشته در یک بازیِ انتقادآمیز با تساوی یک بر یک مقابل استقلال تاجیکستان متوقف شد. این نتیجه باعث شد کار پرسپولیس برای صعود از گروهش بسیار سخت شود.

پس از این بازی کارشناسان و البته هواداران پرسپولیس شروع به انتقاد از بازیکنانی کردند که به نظر آنها در این مسابقه ضعیف ظاهر شده بودند. البته تعداد این بازیکنان در بازی با استقلال تاجیکستان کم نبود.

اما یکی از بازیکنانی که بیش از بقیه مورد انتقاد قرار گرفت نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس بود. حتی جواد خیابانی که گزارشگر مسابقه بود تا سوت پایان صبر نکرد و در همان جریان بازی، حسابی از این بازیکن انتقاد کرد.

باهویی در دقیقه 80 از زمین خارج شد و جایش را به شهاب زاهدی داد اما شهاب هم در 10 دقیقه‌ای که در زمین بود نتوانست کار خاصی انجام بدهد و تاثیر متفاوتی روی بازی بگذارد.

اما به نظر می‌رسید منتقدان دیواری کوتاه‌تر از باهویی پیدا نکرده‌اند. چون آمار نهایی که پس از بازی منتشر شد نشان داد که پرسپولیس در ایجاد موقعیت گل بسیار ضعیف عمل کرده است.

اگر یک بار دیگر هم بازی را تماشا کنید می‌بینید که باهویی در این بازی اصلا پاس خوبی از سوی هافبک‌ها دریافت نکرد تا شانس‌اش را برای گلزنی امتحان کند. این اتفاق حتی برای زاهدی هم افتاد و او هم در 10 دقیقه‌ای که بازی کرد اصلا صاحب موقعیت گلزنی نشد.

در واقع به نظر می‌رسد مشکل اصلی پرسپولیس مهاجمانش نبودند بلکه هافبک‌هایی بودند که نتوانستند بازیسازی کنند و برای مهاجمان موقعیت گل خلق کنند. اما ظاهرا انتقاد از باهویی که تازه به پرسپولیس آمده و حامی چندانی ندارد راحت‌تر بود.

1359