آرژانتین، قاتل وینیسیوس را از تیم ملی اسپانیا می‌رباید

آرژانتین، قاتل وینیسیوس را از تیم ملی اسپانیا می‌رباید

پایگاه خبری فوتبالی - پابلو مافئو مدافع کناری مایورکا با پیشنهادی از جانب تیم ملی آرژانتین برای بازی در این تیم مواجه شد. او می توانست برای تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا نیز بازی کند اما به نظر می رسد که قرار است برای آلبی سیلسته بازی کند.

به گزارش فوتبالی، مادر دفاع راست مایورکا اهل آرژانتین بوده است و با وجود آن که این بازیکن در بارسلونا متولد شده، به نظر می رسد که قرار است در تیم ملی آرژانتین بازی کند. 

در حقیقت پس از نهایی شدن مراحل اداری، مافئو قرار است که در لیست تیم ملی آرژانتین برای دو بازی راهیابی به جام جهانی مقابل اروگوئه و برزیل قرار بگیرد.  مافئو 26 ساله در رده های زیر 16 سال، زیر 17 سال و زیر 21 سال مجموعا 9 بازی برای اسپانیا داشته است. این بازیکن که در اسپانیول، منچسترسیتی، ژیرونا، اشتوتگارت، هوئسکا و رئال مایورکا بازی کرده با تیم کنونی خود تا 2026 قرارداد دارد. مافئو در سالهای اخیر در بازیهای رئال مادرید و مایورکا به کابوس وینیسیوس تبدیل شده و چندین تکل خشن روی پای بازیکن برزیلی زده و حسابی روی اعصاب او راه رفته است. 

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین که اغلب در مایورکا زندگی می کند، در فصل های اخیر عملکرد مافئو را با دفت زیر نظر داشت و تصمیم گرفت که او را ترکیب آلبی سیلسته اضافه کند. 

44125