جمله عجیب سرمربی سابق الاتحاد به بنزما: تو تنبلی!

جمله عجیب سرمربی سابق الاتحاد به بنزما: تو تنبلی!

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه الریاضیه عربستان از پیام جمله نونو اسپیریتو سانتو سرمربی سابق الاتحاد به کریم بنزما ستاره این تیم در رختکن بین دو نیمه بازی این تیم و نیروی هوایی عراق پرده برداشته است. 

به گزارش فوتبالی، الاتحاد شب گذشته خبر اخراج سانتو را اعلام کرد. سانتو فصل گذشته با الاتحاد قهرمان لیگ عربستان شده بود اما در این فصل نتوانسته بود نتایج خوبی کسب کند و به نظر می رسد که با ستارگان  تیمش به مشکل خورده است. در حقیقت اختلافات میان بنزما و سانتو در هفته های اخیر شدت گرفته بود و مهاجم فرانسوی به مدیران این تیم گفته بود که بهتر است که به دنبال برکناری مربی پرتغالی باشند. حالا الریاضیه گزارش داده است که مربی پرتغالی در رختکن خطاب به بنزما گفته است:"تو تنبلی!" که به نظر می رسد که همین درگیری لفظی یکی از کلیدهای اخراج مربی پرتغالی بوده است. 

بعد از بازی الاتحاد و نیروی هوایی، بنزما به مدیران تیم عربستانی اعلام کرده است که دیگر حاضر نیست که زیر نظر سانتو بازی کند و این مربی را به عنوان مقصر نتایج ضعیف اخیر معرفی کرده است. سال گذشته نیز کریستیانو رونالدو در اقدامی مشابه از مدیران النصر خواسته بود تا رودی گارسیا را برکنار کنند که حالا بنزما نیز  همچون هم تیمی سابقش نقشی کلیدی در اخراج مربی تیمش ایفا کرده است. 

4125