جانشین تونالی در نیوکاسل از الهلال می‌آید

جانشین تونالی در نیوکاسل از الهلال می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - محرومیت ساندرو تونالی ستاره نیوکاسل برای این تیم مثل یک شوک بود.

به گزارش فوتبالی، تیم انگلیسی امید زیادی به این هافبک بسته بود اما تونالی به خاطر شرط بندی غیرقانونی با ده ماه محرومیت مواجه شد و بدین ترتیب با ادامه فصل ودااع کرد. 

تونالی که عنوان گران ترین بازیکن ایتالیایی تاریخ را یدک می کشد، در تابستان گذشته با 64 میلیون یورو از میلان راهی نیوکاسل شد اما در این فصل نتوانست به توفیقی دست پیدا کند و حالا با محرومیتی سنگین مواجه شده است. 

باشگاه انگلیسی حالا جستجوها را برای جانشین تونالی آغاز کرده است که به نظر می رسد که هافبک الهلال را انتخاب کرده اند. در حقیقت مالکان عربستانی نیوکاسل با مالکان الهلال مشترک هستند و به همین خاطر قرار است که تیم عربستانی به کمک نیوکاسل برود. 

نیکولو شیرا خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که نیوکاسل اولین تماس ها را با نوس برقرار کرده است  و این هافبک پرتغالی قرار است که دوباره به فوتبال اروپا برگردد تا جای تونالی را در نیمه دوم فصل پر کند. این بازیکن قرار است که قرضی از الهلال راهی نیوکاسل شود تا این تیم را فعلا از بحران نجات بدهد. نیوکاسل به علت سختگیری های فیرپلی مالی نمی تواند در بازار نقل و انتقالات زمستانی دست به جیب شود.

4125