هفت گزینه هدایت الاتحاد؛ از لوپتگی و زیدان تا کونته و شرویدر

هفت گزینه هدایت الاتحاد؛ از لوپتگی و زیدان تا کونته و شرویدر

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد تصمیم گرفت که نونو اسپیریتو سانتو سرمربی پرتغالی را به خاطر نتایج ضعیف و پس از بازی مقابل نیروی هوایی عراق، برکنار کند.

به گزارش فوتبالی، الاتحاد جستجوها را برای جانشینی سانتو آغاز کرده است که گزینه های مختلفی مطرح شده اند.  الاتحاد باید یک ماه دیگر در جام جهانی باشگاه ها با حضور منچسترسیتی و فلومیننزه شرکت کند و مهم است که گزینه مناسبی را برای نیمکت خود انتخاب کنند. 

جولن لوپتگی سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید یکی از گزینه های الاتحاد است. رودی گالتی خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بنزما که تجربه کار کردن با لوپتگی را دارد، از استخدام او حمایت کرده است. این مربی از زمان کناره گیری از ولورهمپتون بدون تیم است. گزینه رویایی دیگر الاتحاد، زین الدین زیدان است. مربی فرانسوی که تجربه سه قهرمانی اروپا را با رئال مادرید دارد، بیش از دو سال است که بدون تیم است. زیدان رابطه خوبی با ستاره اصلی الاتحاد یعنی کریم بنزما را دارد هر چند که مشخص نیست که آیا این مربی حاضر است به عربستان برود یا نه.

یکی از محتمل ترین گزینه ها آلفرد شرویدر  است. گفته می شود که مدیران الاتحاد در روزهای اخیر با مربی هلندی تماس گرفته اند. مربی هلندی که تجربه حضور در آژاکس و بارسلونا (در دومی به عنوان کمک مربی) را دارد، در ماه می از العین امارات اخراج شده است. 

گزینه چهارم الاتحاد که استخدام او خیلی سخت است، روی ویتوریا سرمربی کنونی تیم ملی مصر است که تجربه کار در لیگ عربستان و حضور در باشگاه النصر در فصل 19-2018 را داشته است. باید دید که آیا مربی پرتغالی حاضر می شود که قراردادش را با تیم ملی مصر فسخ کند یا نه. 

پنجمین و یکی از غیرمحتمل ترین گزینه ها آنتونیو کونته است.  مربی ایتالیایی به سختگیری مشهور است و از زمان ترک تاتنهام بدون تیم است.  گزینه بعدی نورالدین زکری  است. مربی الجزایری تجربیات خوبی در لیگ عربستان داشته و اخیرا هدایت ضمک را به عهده داشته است. او شخصا در پیامی در توییتر خودش را به الاتحاد پیشنهاد داده است که البته بعید است که تیم عربستانی به سراغ او برود. هفتمین و آخرین گزینه نیز  پائولو سوزا است که پس از اخراج از سالرنیتانا بدون تیم است. این مربی تجربه کار کردن در لیگ های برزیل، چین و سوییس را داشته است. این مربی مذاکراتی با باشگاه زمالک مصر نیز داشته است. 

4125