خوشحالی خاص ارلینگ هالند به سبک دیدیه دروگبا

خوشحالی خاص ارلینگ هالند به سبک دیدیه دروگبا

پایگاه خبری فوتبالی- علت خوشحالی خاص بعد از گل ارلینگ هالند در لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی ، مهاجم گلزن و نروژی تیم منچسترسیتی در دیدار برابر یانگ بویز سوئیس درخشان ظاهر شد و موفق شد باز هم گلزن برتر تیم خود باشد. در صحنه ای که ارلینگ هالند گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی برابر تیم یانگ بویز به ثمر رساند شادی بعد از گل خود را به سبک دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی و اسطوره سابق تیم چلسی انجام داد و توجه رسانه های مختلف را به خود جلب کرد.

حالا پس از این اتفاق جالب دلیل این خوشحالی پس از گل خاص ارلینگ هالند مشخص شد. طبق اخبار منتشر شده دیدیه دروگبا در مراسم توپ طلا از ارلینگ هالند خواسته بود که پس از گلزنی در اولین بازی بعدی اروپایی شادی گل او یا گری لینکر مهاجم افسانه ای سابق تیم ملی انگلیس را اجرا کند و ارلینگ هالند هم در بازی سه شنبه شب تیم  منچسترسیتی بعد از گلزنی شادی گل خاص دیدیه دروگبا را انتخاب و به نمایش گذاشت.

دیدیه دروگبا همیشه از تحسین کنندگان ویژه ارلینگ هالند غول نروژی و ماشین گلزنی منچسترسیتی به حساب می آید و بارها در مصاحبه های گوناگون خود استعداد ویژه این ستاره را ستوده است. گری لینکر نیز از علاقه مندان سبک بازی هالند به شمار می رود و او را یکی از بهترین های حال حاضر فوتبال دنیا نامیده است.

۱۰۰۹