پورتو ۲- رویال آنتورپ ۰/ برد خانگی پورتو در شب کم فروغ مهدی طارمی

پورتو ۲- رویال آنتورپ ۰/ برد خانگی پورتو در شب کم فروغ مهدی طارمی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در گروه H با برتری پورتو مقابل رویال آنتورپ پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار که در ورزشگاه دراگائو بندر پورتو برگزار شد تیم پورتو که در ترکیب ابتدایی خود از حضور مهدی طارمی سود می برد در نیمه اول به دنبال خطای پنالتی بازیکنان تیم رویال آنتورپ بلژیک بر روی بازیکن خود صاحب یک ضربه پنالتی شدند که برخلاف همیشه که مهدی طارمی پنالتی زن پورتو به شمار می رفت این بار اوانیلسون پشت ضربه قرار گرفت و گل اول تیم خود را به ثمر رساند و پورتو با همین گل و با نتیجه ۱-۰ پیروز به رختکن رفت.

در نیمه دوم و در همان دقایق ابتدایی بازیکن رویال آنتورپ به دلیل خطای شدید روی پای بازیکن پورتو با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان مارک فن بومل یک نیمه کامل را با ۱۰ نفر به بازی ادامه دهند. در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار پورتو بود و این تیم با توجه به یک یار بیشتر از حریف تیم برتر میدان بود و در لحظات پایانی بازی با ارسال کرنر چیکو و ضربه سر په په مدافع و کاپیتان ۴۰ ساله خود به گل دوم رسید تا با برد ۲-۰ این بازی خانگی را به پایان برساند. مهدی طارمی در این دیدار تا دقیقه ۶۷ در زمین بازی بود و نتوانست برای تیم خود پورتو گلزنی کند.

پورتو با این برد ۹ امتیازی شد و هم امیتاز با بارسلونا و به دلیل گل زده بیشتر و با تفاضل برابر در صدر جدول گروه H قرار گرفت.

۱۰۰۹