واکنش پی‌اس‌جی به بیانیه رئال مادرید راجع به امباپه

واکنش پی‌اس‌جی به بیانیه رئال مادرید راجع به امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی مالک قطری پاریسن ژرمن به بیانیه اخیر رئال مادرید درباره امباپه واکنش نشان داد و گفت که این ستاره فرانسوی به آینده پی اس جی کمک شایانی می کند.

به گزارش فوتبالی، چند سالی می شود که فلورنتینو پرز رویای خریدن کیلیان امباپه را در سر می پروراند. او دو بار در سال 2022 و 2023 برای خرید امباپه تلاش کرد که هر دو بار با جواب منفی ناصر الخلیفی روبرو شد. قرارداد امباپه با پی اس جی در تابستان 2024 به پایان می رسد و این بازیکن اعلام کرده که قصد تمدید قراردادش را ندارد و حالا برخی از خبرگزاری ها مدعی هستند که رئال مادرید از حالا مذاکراتش را با امباپه آغاز کرده و این باشگاه در یک بیانیه مختصر، تمامی این شایعات را رد و اعلام کرد که تاکنون هیچ مذاکره ای با کیلیان امباپه، بازیکن پی اس جی نداشته است.

به نقل از سایت گل، ناصر الخلیفی که تمام تلاشش را برای حفظ امباپه به کار گرفته، راجع به بیانیه رئال مادرید به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "من اصلاً بیانیه رئال مادرید را ندیده ام. ما روی خود و فوتبال مان تمرکز کردیم، نه دیگران. کیلیان می خواهد در این باشگاه به افتخارات بزرگ برسد. کیلیان بهترین بازیکن دنیاست و دیدن این بازیکن در پی اس جی و فرانسه باعث مسرت و خوشنودی است. او تاثیر مثبتی روی تیم می گذارد."

4416