شوخی شوخی جدی شد؛ باشگاه نساجی آماده واگذاری است!

شوخی شوخی جدی شد؛ باشگاه نساجی آماده واگذاری است!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه نساجی مازندران نامه‌ای منتشر کرده که در آن عنوان شده این باشگاه آماده واگذاری است! 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر یک مغلوب نوف باخور ازبکستان شد. شکستی که به معنی حذف زودهنگام این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود.

از همان دقایق اول بازی که نساجی گل اول را دریافت کرد هواداران این تیم شروع به سر دادن شعار علیه سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی کردند. آنها خواستار برکناری رحمتی و آمدن یک مربی جدید بودند.

اما رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی پس از سوت پایان مسابقه در واکشن به این شعارها گفت: « متاسفانه صبر همشهری‌های من کم است و باید صبورتر باشند. اگر قرار به تعویض کادر فنی باشد به سرعت که نمی‌شود این کار را کرد. خواهش می‌کنم که صبور باشند و این تیم را حمایت کنند. تغییر کادر اولویت آخر ما است.»

اما حدادیان در بخش پایانی صحبت‌هایش چیزی گفت که از سر گلایه بود و به نظر نمی‌رسید جدی باشد. حدادیان گفت: «نمی‌شود بگویند که حدادیان با بیزینس خود تیم را بچرخاند. مردم انتظاراتی دارند و الان می‌گویند کار حدادیان شده است که تیم را در رده دوازدهم نگه دارد. اگر کسی بهتر از من می‌تواند نساجی را اداره کند، تیم را به او می‌دهم. فشار من را منصرف نمی‌کند، اما اگر کسی بهتر از من هست حاضرم تیم را به او تقدیم کنم.»

حالا اما نامه‌ای منتشر شده که در آن نوشته شده باشگاه نساجی مازندران آماده واگذاری است! این نامه لوگو و مهر باشگاه نساجی را دارد و در آن عنوان شده که هیچ بدهی ندارد و 40 درصد از هزینه‌های سال جاری هم پرداخت شده است.

1359