انتقاد از دو ستاره سابق لیورپول و منچسترسیتی در الاهلی: از رونالدو یاد بگیرید!

انتقاد از دو ستاره سابق لیورپول و منچسترسیتی در الاهلی: از رونالدو یاد بگیرید!

پایگاه خبری فوتبالی - حذف الاهلی از جام حذفی و قرار گرفتن این تیم در رتبه چهارم لیگ عربستان باعث شده تا انتقادها از عملکرد برخی ستارگان این تیم شدت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، الاهلی در حال حاضر هفت امتیاز تا الهلال صدرنشین فاصله دارد و هواداران این تیم و پیشکسوتان فوتبال عربستان معتقدند که ستارگان گرانقیمت این تیم نتوانسته اند موفق ظاهر شوند. محرز پس از قهرمانی اروپا با منچسترسیتی راهی الاهلی شد در حالی که فیرمینو با اتمام قراردادش با لیورپول تصمیم گرفت که مسیرش را به سوی فوتبال عربستان تغییر بدهد. 

حسین عبدالغنی بازیکن اسبق الاهلی عربستان در واکنش به عملکرد فیرمینو گفته است:" این بازیکن هیچ چیزی به ترکیب الاهلی پس از بازی اولش اضافه نکرده است. تردیدی نیست که خاطرات خوبی را در گذشته ساخته است اما آمار کنونی او نیز یک واقعیت است. گاهی یک بازیکن موفق نمی شود اما فعلا می بینیم که او نتوانسته چیزی به تیم اضافه کند. فکر می کنم که فیرمینو بازیکنی است که به مهاجمی دیگر در کنار خودش نیاز دارد چرا که پشت به دروازه بازی می کند و مهاجم هدف نیست. محرز هم به هیچ وجه شور و شوقی که رونالدو دارد را درون زمین ارائه نمی داد. ریاض یکی از بهترین وینگرهای دنیا است اما تا کنون حتی 40 درصد از توانایی های خود را هم ارائه نداده است. باید به رونالدو نگاه کند که مثل یک بچه برای هر توپ می دود. اگر محرز مثل فصل گذشته اش باشد، همه لذت می بریم. حتی اگر در حد 60-70 درصد سطح خودش باشد هم فوق العاده خواهد بود."

محمد نور بازیکن سابق الاتحاد و تیم ملی عربستان نیز گفته است:" محرز در الاهلی تلاش چندانی انجام نمی داد. او فقط وقتی صاحب توپ است، حرکت می کند. اگر توپ به او برسد، می دود. حاضر نیست که به عقب برگردد مگر آن که مطمئن باشد که توپ را به او پاس می دهند. حداکثر شعاع حرکتی او 10-15 متر است. "

4125