رییس کمیته داوران تغییر نمی کند

رییس کمیته داوران تغییر نمی کند

پایگاه خبری فوتبالی- علی‌رغم حواشی اخیر ایجاد شده برای رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، وی به کار خود در این سمت ادامه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، اتفاقات اخیر و حواشی به وجود آمده در خصوص مسائل داوری در فصل اخیر، انتقادات زیادی را به سوی خداداد افشاریان رئیس کنونی کمیته داوران فدراسیون فوتبال روانه کرد.

این موضوع و انتقادات تا جایی پیش رفت که در هفته‌های اخیر خبرهای مبنی برکناری افشاریان نیز به گوش می‌رسید. هر چند احسان اصولی سخنگویی فدراسیون فوتبال ایران موضوع را رد کرد اما به نظر می‌رسید این اتفاق شکل جدی به خود گرفته است. از همین رو شب گذشته رئیس کمیته داوران و اعضای این کمیته در جلسه‌ایی اضطراری را با بیش از 80 داور برگزار کردند و در این خصوص بحث و گفت‌وگوهای جدی داشتند.

بعد از این جلسه، عصر امروز افشاریان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مدیران این فدراسیون در جلسه‌ای مهم در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شد تا در این خصوص بحث و تبادل نظر شده و در مورد آینده وی در کمیته داوران تصمیم‌گیری شود.

پیگیری‌های یکی از خبرگزاری ها نشان می‌دهد افشاریان به کار خود در فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داد و همچنان رئیس کمیته داوران است.

2636