دلیل غیبت رونالدو مقابل الدحیل از زبان سرمربی النصر

دلیل غیبت رونالدو مقابل الدحیل از زبان سرمربی النصر

پایگاه خبری فوتبالی - لوییز کاسترو سرمربی النصر پیش از بازی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان اروپا با خبرنگاران صحبت کرد و در مورد دلیل خط خوردن رونالدو از این بازی توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، کاسترو در مورد دلیل عدم حضور رونالدو در بازی النصر و الدحیل گفت :" به دلیل خستگی در این بازی حضور ندارد. چند روز پیش در جام حذفی بازی کرد که کار به وقت اضافه کشیده شد و 48 ساعت پیش نیز بازی مهمی در لیگ عربستان داشت. 

کاسترو از شدت سوالات در این باره راضی نبود و گفت :" کریستیانو در شرایط بازی کردن نیست. رسانه ها باید به او احترام بگذارند. نمی گویم که تصمیم گرفته که بازی نکند بلکه او از نظر بدنی آماده بازی نبوده است." 

کریستیانو در بازی اخیر النصر مقابل الخلیف با یک گل و یک پاس گل درخشید اما تصمیم گرفت که به قطر برنگردد. تیم کریستیانو، مانه و لاپورت امروز در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل می رود که البته مدافع اسپانیایی نیز از لیست خط خورده و استراحت کرده است.  النصر با کسب پیروزی در مقابل الدحیل می تواند سعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند و دو بازی بعدی برای انها کمابیش تشریفاتی خواهد بود. 

4125