قلعه‌نویی برای دو گلزن سپاهان از همه شادتر بود

قلعه‌نویی برای دو گلزن سپاهان از همه شادتر بود

پایگاه خبری فوتبالی- سه گل از نه گل سپاهان توسط دو بازیکن جوان این تیم به ثمر رسید.

به گزارش فوتبالی، برد پرگل سپاهان در بازی دیشب برابر آلمالیق ازبکستان نکات مثبت زیادی داشت. طلایی‌پوشان علی‌رغم بالا رفتن شانس صعودشان در گروه، به نوعی انتقام باخت چند ساعت قبل نساجی در ورزشگاه آزادی برابر نوبهار ازبکستان را از تیم هموطن این باشگاه گرفتند.

اما یکی از میهمانان ویژه این دیدار امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بود. مردی که در لحظه خروج از ورزشگاه بسیار خوشحال بود و در گفت و گو با خبرنگاران از بازی سپاهان تمجید ویژه‌ای داشت. اما مهم‌ترین نکته که قلعه‌نویی می‌تواند مدنظر داشته باشد، درخشش ویژه جوانان سپاهانی بود.

محمدجواد حسین‌نژاد بازیکنی که چشم امیر قلعه‌نویی را هم گرفته در این دیدار پرگل دبل کرد تا شب موفقی را در ورزشگاه آزادی داشته باشد. همچنین محمد قربانی هم یکی ‌از گل‌های شاگردان ژوزه مورایس را به ثمر رساند تا دومین گل آسیایی خود را بعد از بازی برابر نیروی هوایی عراق وارد دروازه تیم ازبک‌ کند.

بی‌شک درخشش جوانان سپاهانی علاوه بر اینکه خبری خوب برای سرمربی پرتغالی این تیم محسوب می‌شود، نکته مثبتی برای فوتبال ایران و خبری خوش برای شخص امیر قلعه‌نویی است و باید دید آیا باز هم‌ جوانان تیم اصفهانی چشم سرمربی تیم ملی را در اردوی آینده یوزها خواهند گرفت یا نه.

1997