عمارت مجلل بنجامین مندی به دلیل ورشکستگی او با قیمت پایین به فروش خواهد رسید

عمارت مجلل بنجامین مندی به دلیل ورشکستگی او با قیمت پایین به فروش خواهد رسید

پایگاه خبری فوتبالی- بنجامین مندی به دلیل ورشکستگی باید عمارت مجلل ۵ میلیون پوندی خود را با قیمت بسیار پایین به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی ، بازیکن سابق تیم فوتبال منچسترسیتی برای جلوگیری از ورشکستگی مالی، باید خانه محلل خود را بفروشد. مندی در حال حاضر ۱۰ میلیون پوند حقوق معوقه را از باشگاه قدیمی خود طلب کرده است و در حالی که دوران حرفه ای خود را در باشگاه لوریان در لیگ ۱ فرانسه پیگیری می کند اکنون قیمت درخواستی خود را به ۴ میلیون پوند کاهش داده است. این در حالی است که حکم اداره درآمد و گمرک انگلیس به دنبال ورشکستگی این فوتبالیست به دلیل بدهی مالیاتی نزدیک به ۸۰۰۰۰۰ پوند است. این خانه توسط کارشناسان اداره املاک به عنوان یکی از بهترین خانه های معاصر در منطقه چشایر توصیف شده است. این خانه را مندی در سال ۲۰۱۸ از اندرو فلینتوف اسطوره کریکتینگ به قیمت ۴.۸ میلیون پوند خرید.

فلینتوف که هرگز در این خانه زندگی نمی کرد، آن را به قیمت ۱.۸ میلیون پوند در سال ۲۰۰۸ خریداری کرده بود و دو سال را صرف بازسازی ملک کرد تا قبل از اینکه آن را اجاره دهد. مستاجران او شامل فوتبالیست سابق پیتر کراچ و همسرش ابی کلنسی بودند.  مندی پس از دستگیری در سال ۲۰۲۰ به اتهام آزار و اذیت با بحران مالی مبارزه کرد. او پس از محاکمه مجدد در ماه ژوئن از آزار و اذیت یک زن تبرئه شد. این فوتبالیست پس از متهم شدن در سال ۲۰۲۱ آسیب مالی زیادی متحمل شد و منچسترسیتی یک ما بعد پرداخت دستمزد او را متوقف کرد.ستاره سابق منچستر سیتی زمانی که در سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۶ ساله از موناکو به این تیم پیوست یک میلیونر شد. این خانه ۱۱۰۰۰ فوت مربعی در بیش از ۱.۷۵ هکتار زمین واقع شده است و دارای شش سوئیت اتاق خواب، یک اتاق نشیمن با پلان باز، اتاق بازی، سینمای خانگی، استخر شنا، باشگاه بدنسازی و اسپا است.

۱۰۰۹