ستاره آرژانتینی بهترین بازیکن جوان سال لیگ MLS شد

ستاره آرژانتینی بهترین بازیکن جوان سال لیگ MLS شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو آلمادا عضو تیم برنده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پس از یک فصل درخشان با آتلانتا یونایتد برنده جایزه بهترین بازیکن جوان سال MLS شد.

به گزارش فوتبالی ، سازمان لیگ MLS روز دوشنبه اعلام کرد که ستاره آتلانتا یونایتد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ شده است و در این راه برخی از ستاره های آینده لیگ را شکست داده است. 

او در طول فصل عادی ۱۱ گل به ثمر رساند و ۱۹ پاس گل داد و این اتفاق پس از گذراندن دوران خارج از فصل او در قطر با آرژانتین در کام جهانی رخ داد. جایی که او در کنار لیونل مسی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ شد.آلمادا در تمام سال موضوع داغ فصل نقل و انتقالات بوده است و غول سری آ ناپولی و همچنین تیم هلندی آژاکس به او مرتبط هستند. با این حال، نمایش های او در اواخر فصل ممکن است چشم تیم های بیشتری را به خود جلب کرده باشد.

گارث لاگروی، رئیس آتلانتا یونایتد حتی گفت که این بازیکن آرژانتینی لایق است که رکورد نقل و انتقالات MLS را بشکند در حالی که این رکورد قبلاً در پی فروش میگل آلمیرون به نیوکاسل یونایتد در سال ۲۰۱۹ در اختیار این بازیکن پاراگوئه‌ای بود.

در حال حاضر به جرات می توان گفت که آلمادا به زودی به اروپا می رود، اما این سوال که کجا و چه زمانی به همراه چه مبلغی که برای او پرداخت خواهد شد، در اذهان طرفداران فوتبال باقی می ماند. در حال حاضر هر تیم علاقه مند این بازیکن برای تامین هزینه انتقال آلمیرون، باید بیش از ۲۷ میلیون دلار پرداخت کند.آتلانتا یونایتد دو بازی از بهترین از سه سری پلی‌آف MLS خود را در مقابل تیم کلمبوس کرو برگزار خواهد کرد. آنها در حال حاضر با نتیجه ۱-۰ از حریف خود عقب هستند.

۱۰۰۹