فوتبال زنان در اروپا؛ بايرن مونيخ و رم پيروز ديدار هاى بزرگ

فوتبال زنان در اروپا؛ بايرن مونيخ و رم پيروز ديدار هاى بزرگ

پايگاه خبرى فوتبالى- فوتبال زنان در اروپا، اين هفته شاهد چند ديدار مهم بود كه در ادامه بررسى خواهيم كرد.

به گزارش فوتبالى، ليگ هاى معتبر فوتبال اروپا اين هفته شاهد ديدار هاى جذابى بود.

در مهمترين ديدار هفته ششم بوندسليگا آلمان، بايرن مونيخ با نتيجه دو بر يك ولفسبورگ صدرنشين را شكست داد و جاى اين تيم را در صدر جدول گرفت.

در هفته ششم سرى آ ايتاليا، رم و يونتوس كه تا هفته پنجم همه بازى هاى خود را برده بودند به مصاف هم رفتند كه در اين مسابقه، رمى ها با نتيجه سه بر يك يوونتوس را شكست دادند و به تنهايى صدر جدول را تصاحب كردند.

هفته هفتم اسپانيا هم با برترى بارسلونا و رئال مادريد پايان يافت. بارسلونا در اين هفته هشت گل به سويا زد و رئال مادريد هم با يك گل ايبار را شكست داد. در جدول اسپانيا، بارسلونا با بيست و يك امتياز در صدر است و رئال مادريد با هجده امتياز دوم است.

هفته ششم ليگ فرانسه هم امروز به پايان رسيد. در اين هفته براى دومين بار ديدار پاريس سن ژرمن در طول فصل كنسل شد و ليون هم با شش گل پاريس اف سى تيم دوم جدول را شكست داد و مقتدرانه در صدر جدول باقى ماند.

هفته پنجم سوپر ليگ انگليس هم مثل هميشه جذاب دنبال شد. در مهمترين ديدار اين هفته، آرسنال دو بر يك منچسترسيتى را شكست داد. ليورپول و چلسى هم مقابل رقبا پيروز شدند اما منچستريونايتد مقابل برايتون متوقف شد. در جدول انگليس، چلسى با سيزده امتياز در صدر قرار دارد.

٦٠٠١