آلمالیق له شد، سپاهان بازگشت/ خط و‌ نشان جدی برای پرسپولیس در آزادی!

آلمالیق له شد، سپاهان بازگشت/ خط و‌ نشان جدی برای پرسپولیس در آزادی!

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان با گذر از شوک کسر چهار امتیاز و باخت انضباطی به الاتحاد، دوباره سر پا شد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان ایران امروز با نتیجه‌ای خارق‌العاده و غیرقابل پیش‌بینی‌ که شاید خوش‌بین‌ترین هوادار این تیم هم انتظارش را نداشت؛ با نتیجه نه بر صفر آلمالیق ازبکستان را در هم کوبید و جشنواره گل در ورزشگاه آزادی به پا کرد.

این درحالی است که سپاهانی‌ها سه گل دیگر هم به ثمر رساند که توسط VAR مردود اعلام شد تا تیم نگون‌بخت ازبکستانی دورقمی نشود و شرایط برایش در تهران از این بغرنج‌تر هم نباشد.

این درحالی است که سپاهانی‌ها از ابتدای فصل باتوجه به کسر چهار امتیاز توسط کمیته انضباطی بابت گذر از سقف بودجه و البته حکم کمیته انضباطی که این تیم را با سه گل بازنده بازی با الاتحاد عربستان اعلام کرد، در شوک فرو رفته بود که این موضوع را می‌شد از نحوه رفتار و صحبت‌های ژوزه مورایس هم حس کرد.

با این حال تیم اصفهانی که بازی هفته گذشته خود را در نقش جهان به ملوان بندرانزلی باخته بود، این هفته توانست دوباره روی پاهای خود بایستد و در یک بازی آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا با نه گل حریف خود را له کند.

جالب اینکه بدانید بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر که قبل از فیفادی برگزار خواهد شد، با تیم پرسپولیس خواهد بود که فردا باید در دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان برود و این نتیجه می‌تواند یک هشدار اساسی برای شاگردان یحیی گل‌محمدی و سرخ‌پوشان پایتخت برای بازی بزرگ هفته دهم لیگ برتر که ملقب به الکلاسیکو فوتبال ایران است، باشد.

1997