مالک نساجی تکذیب کرد؛ رحمتی برکنار نمی‌شود

مالک نساجی تکذیب کرد؛ رحمتی برکنار نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – بر خلاف شایعات فعلا خبری از تغییر در کادر فنی نساجی نیست.

به گزارش فوتبالی، نساجی مازندران با شکست 3 بر یک مقابل نوف باخور ازبکستان در ورزشگاه آزادی امیدهایش را برای صعود از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

قبل از این بازی از گوشه و کنار شنیده می‌شد که این بازی آخرین فرصت سیدمهدی رحمتی است و اگر نساجی موفق نشود نوف باخور را ببرد، رحمتی برکنار خواهد شد و جایش را به سرمربی دیگری خواهد داد.

اندک هواداران نساجی هم که به ورزشگاه آزادی آمده بودند بعد از گل زودهنگام نوف باخور علیه رحمتی شعار دادند و خواستار رفتن او شدند. شعارهای هواداران نساجی تا پایان مسابقه هم ادامه داشت.

اما رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در پایان بازی اعلام کرد قرار نیست تغییری در کادر فنی ایجاد شود. حدادیان با اشاره به این که شعارهای هواداران نساجی را شنیده است در این باره گفت: «به هر حال این اولین تجربه آسیایی ما بود. نساجی در حال پوست‌اندازی است و نیاز به زمان بیشتری داریم. همشهری‌های من صبرشان کم است. اما اولویت آخر من تغییر کادر فنی است. اگر بخواهیم تغییر ایجاد کنیم کادر فنی جدید هم به این سرعت جواب نمی‌دهد. ما شاید در نیم‌فصل تغییراتی ایجاد کنیم.»  

حدادیان درباره بازی امروز و حذف نساجی هم گفت: «آخرین امید ما از بین رفت. اما زندگی ادامه دارد. به نظرم اختلاف دو تیم زیاد نبود اما نتیجه چیز دیگری شد. اگر گل اول را ما می‌زدیم نتیجه پایانی چیز دیگری می‌شد. ما الان باید ریکاوری کنیم تا تیم بتواند به لیگ برگردد

1359