تکرار گل‌های بازیِ رفت؛ نساجی هنوز اورونوف را نمی‌شناسد؟

تکرار گل‌های بازیِ رفت؛ نساجی هنوز اورونوف را نمی‌شناسد؟

پایگاه خبری فوتبالی – ستاره شماره 7 نوف باخور که در بازی رفت با نساجی نتیجه را تغییر داده بود در بازی برگشت هم مهار نشد و هر کاری دلش خواست انجام داد.

به گزارش فوتبالی، تیم نساجی مازندران در نیمه اول بازی با ناوف باخور با دو گل از حریف ازبکستانی‌اش عقب افتاده است. این در حالی است که نساجی برای این که شانسی برای صعود داشته باشد باید در این بازی پیروز شود.

در ابتدای نیمه اول هم یک گل دیگر وارد دروازه نساجی شد تا کار نساجی برای بازگشت سخت شود. گل اول نوف باخور روی یک دفع توپ بد از سوی مدافعان نساجی پایه ریزی شد و گولبان با یک شوت سرضرب دیدنی دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

اما گل‌های دوم و سوم نوف باخور را بازیکن شماره 7 این تیم یعنی اوستون اورونوف زد. اورونوف همان بازیکنی است که در بازی رفت روی نیمکت نوف باخور نشسته بود. اما در ابتدای نیمه دوم به زمین آمد.

اورونوف با ارائه یک بازی درخشان دفاع بسته و متراکم نساجی را در آن بازی باز کرد. او یک گل زد و یک پاس عرضیِ خطرناک داد که باعث شد مهرداد عبدی مدافع نساجی دستپاچه شود و دروازه خودی را باز کند.

با نمایشی که از اورونوف در آن بازی دیدیم قابل پیش‌بینی بود که امروز در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. این اتفاق هم افتاد و سامول بابایان سرمربی نوف باخور، ستاره بازی رفت را در ترکیب اولیه تیمش قرار داد.

از طرفی انتظار می‌‌رفت کادر فنی نساجی، فکری برای مهار این بازیکن بکند و اجازه ندهد اورونوف مثل بازیِ رفت دفاع نساجی را باز کند. اما در کمال تعجب این اتفاق نیفتاد و اورونوف گل‌های دوم و سوم نوف باخور را وارد دروازه نساجی کرد.

روی گل دوم اورونوف به راحتی از کمند آفساید و مدافع نساجی گذشت و گلی شبیه به گل بازی رفت را زد. روی گل سوم هم مدافعان میانی نساجی او را آزاد گذاشتند و اورونوف توپ ارسالی از جناح راست را به شکلی زیبا و هنرمندانه وارد دروازه مظاهری کرد.

شناسایی این بازیکن و مهارت‌های او کار سختی نبود. نقش او در نوف باخور بسیار برجسته و واضح بود اما ستاره 22 ساله ازبک‌ها در بازی برگشت هم مهار نشد و تاثیرش را روی نتیجه مسابقه گذاشت. 

1359