نیس با سرمربی جوان ایتالیایی صدرنشین جذاب فوتبال فرانسه

نیس با سرمربی جوان ایتالیایی صدرنشین جذاب فوتبال فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- صدر جدول لیگ ۱ فرانسه در اختیار یک تیم جالب با یک سرمربی بسیار جوان قرار دارد.

 به گزارش فوتبالی ، در میان تمام نام های بزرگ و پرافتخار فوتبال فرانسه از جمله پاری سن ژرمن و مارسی و لیون و لیل صدر حدول رقابت های فوتبال این کشور در رقابت های لیگ ۱ در تسخیر تیم نیس قرار دارد. تیم جوان و یکدست نیس که توانسته آمار جالبی در رقابت های لیگ ۱ از خود به ثبت برساند و بالاتر از تیم پرمهره و متمول پاری سن ژرمن در رده نخست لیگ ۱ فرانسه قرار بگیرد.آمار نیس در این فصل شامل ۷ پیروزی و ۴ تساوی و این تیم تنها تیم بدون شکست این فصل فرانسه بوده است. نکته مهم تر آمار فوق العاده تیم نیس در خط دفاعی است به شکلی که این تیم بهترین خط دفاعی را در بین تمام نام های بزرگ ۵ لیگ معتبر اروپایی قرار دارد.

 فرانچسکو فاریولی سرمربی ۳۴ ساله ایتالیایی در یک پروسه استعدادیابی اینترنتی توسط روبرتو ده زربی سرمربی فعلی برایتون کشف شد و در ادامه دی زربی با این مربی شروع به همکاری کرد. فاریولی جوان از ابتدای این فصل لیگ ۱ فرانسه به عنوان سرمربی باشگاه نیس منصوب شد و حالا با تیم خود بالاتر از پاری سن ژرمن قهرمان بلامنازع فصول اخیر فوتبال فرانسه در صدر جدول لیگ ۱ قرار گرفته است.

نیس در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ ۱ فرانسه یکشنبه شب در بازی خانگی با دو گل تیم رن را شکست داد تا به روند خوب خود در رقابت های لیگ فرانسه ادامه دهد.

۱۰۰۹