کلوپ خود را مستحق دریافت کارت زرد مقابل لوتون تاون نمی داند

کلوپ خود را مستحق دریافت کارت زرد مقابل لوتون تاون نمی داند

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نسبت به دریافت کارت زرد در دقایق پایانی بازی مقابل لوتون تاون واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول در حالی که تیمش در لحظات پایانی بازی با لوتون تاون با یک ضد حمله ۱-۰ از حریف عقب افتاده بود در کنار زمین استرس شدیدی را تحمل می کرد. همین مسأله باعث شد که اعتراضات او به تصمیمات داور بازی در برخی صحنه ها بیشتر شود و در نهایت داور بازی او را با یک کارت زرد جریمه کرد.

در همین زمینه یورگن کلوپ در مورد کارت زرد خود در بازی شب گذشته گفت: ″در واقع این داور چهارم یعنی آنتونی تیلور بود که این کارت را به من داد و داور وسط در ابتدا قصد کارت دادن به من را نداشت. من داشتم با کمک داور صحبت می‌کردم که گویا آنتونی تیلور از این اتفاق راضی به نظر نمی رسید و همین اتفاق باعث شد او به داور وسط تذکر دهد تا من را با کارت جریمه کند. من واقعا از این کارت زرد شگفت‌زده شدم. البته من کارت‌های زیادی در عمر مربیگری خود گرفتم که مستحق آن بودم اما این کارت را اصلا قبول نداشتم. در مورد علت این کارت نه از من بلکه باید از آنتونی تیلور سوال کنید.″

کلوپ در یکی از صحنه های بازی نیز نسبت به موقعیت سوزی عجیب داروین نونیز عکس العمل جالبی را نشان داد که این اتفاق با عکس های جالبی از این واکنش از سوی خبرگزاری های مختلف همراه شد.

۱۰۰۹