هزینه یک میلیون پوندی هری کین در هتل از زمان پیوستن به بایرن مونیخ!

هزینه یک میلیون پوندی هری کین در هتل از زمان پیوستن به بایرن مونیخ!

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره انگلیسی بایرن مونیخ از زمان پیوستنش به این تیم در هتل حضور دارد و البته حسابی به هتل خود سود رسانده است!

به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم ملی انگلیس سعی می کند که به خوبی با زندگی در مونیخ هماهنگ شود. این بازیکن با پانزده گل در ده بازی اولش در بوندسلیگا خوش درخشیده و در در کلاسیکر مقابل دورتموند هت تریک کرد.  البته هری هنوز در مونیخ نتوانسته خانه ایده آلش را پیدا کند و در هتل "ویر یاهرژشتاین کمپینسکی" زندگی می کند که یکی از گران ترین هتل های شهر مونیخ است.

سان گزارش داده است که بایرن مونیخ، هری کین و همسرش کیتی را به این هتل منتقل کرده است و این زوج از زمان ورودشان تا کنون حدود یک میلیون پوند برای باشگاهشان هزینه تراشیده اند!

این هتل در مرکز شهر مونیخ قرار دارد و از زمان افتتاح در سال 1958 میزبان شمار زیادی از شخصیت های سرشناس بوده است.این هتل به مهمانانش خدماتی نظیر تجربه رانندگی آزمایشی BMW  و استفاده از محصولاتی نظیر عطر کریگلر یا شکلات با برند "پیوریتی" را می دهد. 

سوییت هری کین در بخش تاریخی هتل قرار دارد و شامل یک هال مجزا و دو سرویس بهداشتی است و برای طراحی آن از مرمر "کارارا"، پرده های پشمی، مبلمان با طراحی ویژه، شش تلویزیون و چندین اثر هنری استفاده شده است. هزینه اقامت در این اتاق شبی ده هزار پوند است. 

4125