سرور آنلاین چهار نسخه از بازیهای فیفا امروز برای همیشه خاموش می‌شود

سرور آنلاین چهار نسخه از بازیهای فیفا امروز برای همیشه خاموش می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که خیلی ها از شنیدن این خبر ناراحت می شوند اما از امروز قرار است که چند سرور از بازیهای آنلاین فیفا برای همیشه خاموش شوند.

به گزارش فوتبالی، شرکت "الکترونیک آرتس" یا همان EA به  تدریج از زیر نام فیفا خارج می شود چرا که پس از سه دهه همکاری نتوانستند که قراردادشان را با فیفا برای استفاده از این نام، تمدید کنند. در ماه فوریه اعلام شده بود که سرورهای فیفا 16 و فیفا 17 برای ایکس باس 360 ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 3 ، پلی استیشن 4 و رایانه های خانگی خاموش می شود. اوایل امسال نیز اعلام شده بود که سرورهای های فیفا 18 ، فیفا 19 ، فیفا 20 و فیفا 21 از امروز  خاموش خواهد شد و هواداران از امروز به بعد نمی توانند این چهار نسخه را به صورت آنلاین در رایانه خانگی، ایکس باکس یا پلی استیشن 3 و 4 بازی کنند. 

در حقیقت از امروز نسخه های آنلاین فیفا 18 تا فیفا 21 برای همیشه خاموش خواهد شد که این برای بسیاری از هواداران، خبر ناراحت کننده ایست. یک کاربر نوشته است:"فیفا 19 فوق العاده بود. تا همیشه می گویم که چقدر بازی خوبی بود." و دیگری می گوید:" هنوز یک میلیون سکه در فیفا 19 و 20 دارم و می خواستم چند سال دیگر پک ها را باز کنم. متاسفانه اما همه این ها از بین می رود."  دیگری هم نوشته است:"فیفا 20 بهترین بود. بدون آن نمی توانستم دوران قرنطینه را سپری کنم."

4125